Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » D41918C seinsa autofren

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41918C SEINSA AUTOFREN

D41918C Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SEINSA AUTOFREN
autofren D41918C
204.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (32 ocen)
numer części:

D41918C

producent:

SEINSA AUTOFREN

Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 30
Średnica 2 [mm] 34
Średnica 3 [mm] 38
Zestaw pełny 
System hamulcowy Brembo
dla numeru OE 7L6 615 123J
nr EAN 8430320203355

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41918C SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego przód L/P (średnica tłoczka: 30, średnica tulei: 30mm) pasuje do: AUDI Q7, VW TOUAREG 3.0-6.0D 10.02-08.15
numery OEM:
SEAT      7L6 615 123J
SEAT      7L6 615 123N
SEAT      7L6 615 123Q
SEAT      7L6 615 124J
SEAT      7L6 615 124N
SEAT      7L6 615 124Q
SEAT      7L6 615 149
SEAT      7L6 615 150
SKODA      7L6 615 123J
SKODA      7L6 615 123N
SKODA      7L6 615 123Q
SKODA      7L6 615 124J
SKODA      7L6 615 124N
SKODA      7L6 615 124Q
SKODA      7L6 615 149
SKODA      7L6 615 150
VAG      7L6 615 123J
VAG      7L6 615 123N
VAG      7L6 615 123Q
VAG      7L6 615 124J
VAG      7L6 615 124N
VAG      7L6 615 124Q
VAG      7L6 615 149
VAG      7L6 615 150
zamienniki:
0 986 134 200
brak
BOSCH
0 986 135 200
brak
BOSCH
F 85 188
brak
BREMBO
F 85 189
brak
BREMBO

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41918C SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41918C SEINSA AUTOFREN:

2023-06-08
 5/5
Ok
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-04
 1/5
Nie otrzymałem, więc trudno się odnieść
2021-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-05
 5/5
zamiennik w/g opinii mechanika przewyższa jakością oryginał.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-16
 5/5
Wszystko pasuje polecam.
2022-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Kompletacja zamówienia sprawna, szybka wysyłka
2020-02-18
 5/5
Zamówiłem D4468 i dostawa była już na drugi dzień
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-10
 5/5
Jeszcze nie wymieniałem.
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-16
 5/5
Cześć D41614C autofren już założona na ocenę muszę poczekać
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-15
 5/5
OK.
2022-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-11
 5/5
Kupiłem D4559 i jestem z niego zadowolony
2020-05-15
 5/5
OK.
2020-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu