Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » D42365C seinsa autofren

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D42365C SEINSA AUTOFREN

D42365C Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SEINSA AUTOFREN
autofren D42365C
Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D42365C
D42365C
autofren D42365C Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D42365C autofren
Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D42365C autofren
Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D42365C autofren
Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D42365C autofren
63.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (32 ocen)
numer części:

D42365C

producent:

SEINSA AUTOFREN

Strona zabudowy Oś przednia
Średnica [mm] 57
System hamulcowy TRW
Zestaw pełny 
dla numeru OE 8K0615123
nr EAN 8430320210742

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D42365C SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego przód L/P (średnica tłoczka: 57) pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, RENAULT CLIO III, SEAT ALTEA 1.2-4.2 06.05-01.17
numery OEM:
SEAT      8K0615123
SEAT      8K0615123B
SEAT      8K0615124
SEAT      8K0615124B
SKODA      8K0615123
SKODA      8K0615123B
SKODA      8K0615124
SKODA      8K0615124B
VAG      8K0615123
VAG      8K0615123B
VAG      8K0615123H
VAG      8K0615124
VAG      8K0615124B
VAG      8K0615124H
VAG      8T0615123B
VAG      8T0615123C
VAG      8T0615123D
VAG      8T0615124D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D42365C SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D42365C SEINSA AUTOFREN:

2024-04-04
 1/5
Nie otrzymałem, więc trudno się odnieść
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-16
 5/5
Wszystko pasuje polecam.
2020-05-15
 5/5
OK.
2023-06-08
 5/5
Ok
2022-05-05
 5/5
zamiennik w/g opinii mechanika przewyższa jakością oryginał.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Zamówiłem D4468 i dostawa była już na drugi dzień
2022-10-10
 5/5
Jeszcze nie wymieniałem.
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-15
 5/5
OK.
2019-09-16
 5/5
Cześć D41614C autofren już założona na ocenę muszę poczekać
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-11
 5/5
Kupiłem D4559 i jestem z niego zadowolony
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Kompletacja zamówienia sprawna, szybka wysyłka
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu