Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ford TRANSIT V363 Furgon (FCD, FDD) 2.2 TDCi (2013.08-2018.12) 155km » B11327 borsehug
wybrany samochód: 
Ford Transit V363 Furgon (fcd, Fdd) 2.2 Tdci (2013.08-2018.12) 155km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza B11327 BORSEHUG

B11327 Przekładnia kierownicza BORSEHUG
1,190.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

B11327

producent:

BORSEHUG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
nr EAN4251475100009

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza B11327 BORSEHUG

numery OEM:
AUDI      1J1422062E
AUDI      1J1422063N
AUDI      1J1422075D
SEAT      1J1422055BD
SEAT      1J1422061AK
SEAT      1J1422062B
SEAT      1J1422062D
SEAT      1J1422062G
SEAT      1J1422063M
SEAT      1J1422063N
SEAT      1J1422063Q
SEAT      1J1422075C
SEAT      1J1422075D
SEAT      1J1422075K
SEAT      1J1422075L
SEAT      1J1422075S
SKODA      1J1422055BD
SKODA      1J1422061AK
SKODA      1J1422062B
SKODA      1J1422062D
SKODA      1J1422062G
SKODA      1J1422063M
SKODA      1J1422063Q
SKODA      1J1422075C
SKODA      1J1422075K
SKODA      1J1422075L
SKODA      1J1422075S
VOLKSWAGEN      180422055A
VOLKSWAGEN      1J1422055BD
VOLKSWAGEN      1J1422061AK
VOLKSWAGEN      1J1422062B
VOLKSWAGEN      1J1422062D
VOLKSWAGEN      1J1422062E
VOLKSWAGEN      1J1422062G
VOLKSWAGEN      1J1422063M
VOLKSWAGEN      1J1422063N
VOLKSWAGEN      1J1422063Q
VOLKSWAGEN      1J1422075C
VOLKSWAGEN      1J1422075D
VOLKSWAGEN      1J1422075K
VOLKSWAGEN      1J1422075L
VOLKSWAGEN      1J1422075S
VAG      1J1422055BE
VAG      1J1422061AJ
VAG      1J1422062C
VAG      1J1422062E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza B11327 BORSEHUG w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

BORSEHUG