Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Fiat UNO (146_, 158_) 1.3 Turbo i.e. (1987.01-1987.12) 99km » 0 221 504 026 bosch
wybrany samochód: 
Fiat Uno (146_, 158_) 1.3 Turbo I.e. (1987.01-1987.12) 99km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 0 221 504 026 BOSCH

0 221 504 026 Cewka zapłonowa BOSCH
bosch 0 221 504 026
Cewka zapłonowa 0 221 504 026
0 221 504 026
bosch 0 221 504 026 Cewka zapłonowa
Cewka zapłonowa 0 221 504 026 bosch
Cewka zapłonowa 0 221 504 026 bosch
156.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

ZS-K-1X1PM

numer części:

0 221 504 026

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Napięcie znamionowe [V]14
nr EAN4047025349802

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 0 221 504 026 BOSCH

Cewka zapłonowa pasuje do: ALFA ROMEO 159, 4C, 4C SPIDER, BRERA, GIULIETTA, SPIDER, LANCIA DELTA III 1.8 01.09-12.20
numery OEM:
ALFA ROMEO      55214926
ALFA ROMEO      55267630
CHRYSLER      0000055214926
FIAT      55214926
FIAT      55267630
FIAT      68122852AA
FIAT      68308653AA
LANCIA      55214926
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 0 221 504 026 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 0 221 504 026 BOSCH:

Andrzej, Warszawa
2021-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Włocławek
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Hubert, Miedzychod
2024-11-07
 5/5
Wszystko super.
Adrian Koronczewski
2018-02-07
 5/5
Bardzo dobra cewka, taka sama na innych stronach jest 2x droższa więc polecam
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.