Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 0 221 504 707 bosch

Cewka zapłonowa 0 221 504 707 BOSCH

0 221 504 707 Cewka zapłonowa BOSCH
bosch 0 221 504 707
Cewka zapłonowa 0 221 504 707
0 221 504 707
bosch 0 221 504 707 Cewka zapłonowa
116.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

ZS-K-1X1PM

numer części:

0 221 504 707

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
nr EAN 4047026152357

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 0 221 504 707 BOSCH

Cewka zapłonowa pasuje do: ALFA ROMEO GIULIETTA, GIULIETTA/HATCHBACK, MITO, FIAT 500X, JEEP RENEGADE 1.4 10.09-

Cewka zapłonowa 0 221 504 707 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Cewka zapłonowa 0 221 504 707 producenta BOSCH

ALFA ROMEO

46337742, 55270217

JEEP

46337742, 55270217

FIAT

0000046337742, 46337742, 55270217

numery OEM:
ALFA ROMEO      46337742
ALFA ROMEO      55270217
CHRYSLER      46337 742
CHRYSLER      55270 217
FIAT      0000046337742
FIAT      46337742
FIAT      55270217
JEEP      46337 742
JEEP      55270 217
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 0 221 504 707 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 0 221 504 707 BOSCH:

Adrian Koronczewski
2018-02-07
 5/5
Bardzo dobra cewka, taka sama na innych stronach jest 2x droższa więc polecam
Hubert, Miedzychod
2024-11-07
 5/5
Wszystko super.
Jacek, Włocławek
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Warszawa
2021-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.