Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 0 261 520 151 bosch

Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 151 BOSCH

0 261 520 151 Pompa wysokiego ciśnienia BOSCH
bosch 0 261 520 151
Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 151
0 261 520 151
bosch 0 261 520 151 Pompa wysokiego ciśnienia
Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 151 bosch
Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 151 bosch
Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 151 bosch
Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 151 bosch
Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 151 bosch
793.01 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

HDP-5-PE

numer części:

0 261 520 151

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
nr EAN 4047024855915

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 151 BOSCH

Pompa benz. wysokociśnieniowa pasuje do: VOLVO S60 II, S80 II, V60 I, V70 III, XC60 I, FORD FOCUS III, GALAXY II, GALAXY III, GALAXY MK II, KUGA II, MONDEO IV, MONDEO V, S-MAX 2.0 09.09-
numery OEM:
FORD      1682260
FORD      5162174
FORD      AG9E-9D376-AA
FORD      AG9E9D376AB
FORD      AG9G 9350 BC
FORD      AG9G 9350BB
FORD      AG9Z 9350 BFC
FORD      AG9Z9350B
ROVER      LR 025599
LAND ROVER      LR025599
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 151 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wysokiego ciśnienia 0 261 520 151 BOSCH:

2020-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-04
 5/5
Markowa pompa. Działa bez problemów.
2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-12
 5/5
Pompa ok, działa aż miło ????
2022-05-13
 5/5
Pompa działa poprawnie.
2020-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.