Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Cadillac BLS 2.0 T (2006.04-???) 210km » 0 356 250 033 bosch
wybrany samochód: 
Cadillac Bls 2.0 T (2006.04-???) 210km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wtyczka 0 356 250 033 BOSCH

0 356 250 033 Wtyczka BOSCH
bosch 0 356 250 033
Wtyczka 0 356 250 033
0 356 250 033
bosch 0 356 250 033 Wtyczka
Wtyczka 0 356 250 033 bosch
Wtyczka 0 356 250 033 bosch
Wtyczka 0 356 250 033 bosch
52.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

0 356 250 033

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Rozdzielacz zapłonu / Palec rozdzielaczaOdkłócona
Opór [kOhm]1
Długość [mm]29
Kształt obudowy wtyczkiustawiony pod kątem
nr EAN3165142178233

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wtyczka 0 356 250 033 BOSCH

Fajka przewodu zapłonowego pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155, 164, 166, SPIDER, AUDI 100 C3, 100 C4, 200 C3, 80 B1, 80 B2, 80 B3, 80 B4, 90 B2, 90 B3, A2, A4 B5, COUPE B2, COUPE B3 1.0-3.0 09.73-
numery OEM:
AUDI      036 035 281 A
BMW      12 12 1 271 673
BMW      12 12 1 277 635
BMW      12 12 1 362 801
FIAT      60564143
LANCIA      60564143
OPEL      90296168
SEAT      036 035 281 A
VOLKSWAGEN      036 035 281 A
FERRARI      134577
zamienniki:
VESO111
brak
BERU
VESO128
brak
BERU

Zastosowanie Wtyczka 0 356 250 033 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Wtyczka 0 356 250 033 BOSCH:

Jacek, Włocławek
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Warszawa
2021-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian Koronczewski
2018-02-07
 5/5
Bardzo dobra cewka, taka sama na innych stronach jest 2x droższa więc polecam
Hubert, Miedzychod
2024-11-07
 5/5
Wszystko super.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.