Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 0 580 454 138 bosch

Pompa paliwa 0 580 454 138 BOSCH

0 580 454 138 Pompa paliwa BOSCH
bosch 0 580 454 138
Pompa paliwa 0 580 454 138
0 580 454 138
bosch 0 580 454 138 Pompa paliwa
139.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

EKP-14-5

numer części:

0 580 454 138

producent:

BOSCH

Strona zabudowy w zbiorniku paliwa
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 4047025301398

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 0 580 454 138 BOSCH

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: VOLVO V40, FIAT STILO, FORD KA, HONDA ACCORD VI, ACCORD VII, CIVIC V, HYUNDAI GETZ, IX20, TUCSON, KIA SPORTAGE, MAZDA 5, 626 V, PREMACY 1.0-2.2 07.88-

Pompa paliwa 0 580 454 138 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Pompa paliwa 0 580 454 138 producenta BOSCH

numery OEM:
CHEVROLET      96 447 442
zamienniki:
0 580 454 006
brak
BOSCH
0 580 454 033
brak
BOSCH
0 580 454 072
brak
BOSCH
0 580 454 073
brak
BOSCH
0 580 454 074
brak
BOSCH

Zastosowanie Pompa paliwa 0 580 454 138 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 0 580 454 138 BOSCH:

Daniel, Sanok
2021-05-04
 5/5
Markowa pompa. Działa bez problemów.
marek, kobyłka
2022-05-13
 5/5
Pompa działa poprawnie.
Łukasz, Olsztyn
2020-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Sandomierz
2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Warszawa
2020-02-12
 5/5
Pompa ok, działa aż miło ????
Tomasz, Sadowie
2020-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 0 580 454 138

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.