Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mitsubishi LANCER II (A17_) 2.0 Turbo ECi (A176) (1981.03-1983.02) 170km » 1 227 030 062 bosch
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Ii (a17_) 2.0 Turbo Eci (a176) (1981.03-1983.02) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 1 227 030 062 BOSCH

1 227 030 062 Cewka zapłonowa BOSCH
bosch 1 227 030 062
Cewka zapłonowa 1 227 030 062
1 227 030 062
bosch 1 227 030 062 Cewka zapłonowa
Cewka zapłonowa 1 227 030 062 bosch
Cewka zapłonowa 1 227 030 062 bosch
Cewka zapłonowa 1 227 030 062 bosch
Cewka zapłonowa 1 227 030 062 bosch
Cewka zapłonowa 1 227 030 062 bosch
Cewka zapłonowa 1 227 030 062 bosch
155.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

ZS-K 1X2

numer części:

1 227 030 062

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Napięcie znamionowe [V]14
nr EAN3165142131559

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 1 227 030 062 BOSCH

Cewka zapłonowa pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 156, 166, GTV, SPIDER, FIAT COUPE, LANCIA KAPPA 1.4-2.4 08.94-10.05
numery OEM:
ALFA ROMEO      46469863
FIAT      46469863

Zastosowanie Cewka zapłonowa 1 227 030 062 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 1 227 030 062 BOSCH:

Hubert, Miedzychod
2024-11-07
 5/5
Wszystko super.
Adrian Koronczewski
2018-02-07
 5/5
Bardzo dobra cewka, taka sama na innych stronach jest 2x droższa więc polecam
Andrzej, Warszawa
2021-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Włocławek
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.