Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
Wysokość [mm] | 82,5 | |
Wysokość 1 [mm] | 77 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 65 | |
Średnica 1 [mm] | 48,3 | |
Średnica 2 [mm] | 65 | |
nr EAN | 3165143597323 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1 457 429 256 BOSCH
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
2504300, 55245952, 6000626333, 6001073250, 68102241AA, 71765460, 71773176, 73500049, K6000626333, K6001073250, K68102241AA
55245952, 6000626333, 6001073250, 71765460, 73500049
1630730680, 55245952, 55599959, 5650342, 650190, 650206, 93177787, 95516104, 95525300
55245952, 6000626333, 73500049, K6000626333
1651185C00, 1651185E00, 1651185
1565248, 9S516731C1A
73500049
1616315680, 1630730680
1616315680, 1630730680
ALFA ROMEO | 55245952 | |
ALFA ROMEO | 6000626333 | |
ALFA ROMEO | 6001073250 | |
ALFA ROMEO | 71765460 | |
ALFA ROMEO | 73500049 | |
CHRYSLER | 68102 241AA | |
CHRYSLER | 68297 418AA | |
CHRYSLER | 73500 049 | |
CITROËN | 16 163 156 80 | |
CITROËN | 16 307 306 80 | |
FIAT | 2504300 | |
FIAT | 55245952 | |
FIAT | 6000626333 | |
FIAT | 6001073250 | |
FIAT | 68102241AA | |
FIAT | 71765460 | |
FIAT | 71773176 | |
FIAT | 73500049 | |
FIAT | K6000626333 | |
FIAT | K6001073250 | |
FIAT | K68102241AA | |
FORD | 1565 248 | |
FORD | 9S51 6731-C1A | |
LANCIA | 55245952 | |
LANCIA | 6000626333 | |
LANCIA | 73500049 | |
LANCIA | K6000626333 | |
OPEL | 1630730680 | |
OPEL | 55245952 | |
OPEL | 55599959 | |
OPEL | 5650342 | |
OPEL | 6 50 190 | |
OPEL | 6 50 206 | |
OPEL | 93177787 | |
OPEL | 95516104 | |
OPEL | 95525300 | |
PEUGEOT | 16 163 156 80 | |
PEUGEOT | 16 307 306 80 | |
SUZUKI | 16511-85C00 | |
SUZUKI | 16511-85E00 | |
SUZUKI | 1651185 | |
VAUXHALL | 1630730680 | |
VAUXHALL | 55599959 | |
VAUXHALL | 93177787 | |
VAUXHALL | 95516104 | |
VAUXHALL | 95525300 | |
JEEP | 73500 049 |
Zastosowanie Filtr oleju 1 457 429 256 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju 1 457 429 256 BOSCH:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.