Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » FO-ECO044 japanparts

Filtr oleju FO-ECO044 JAPANPARTS

FO-ECO044 Filtr oleju JAPANPARTS
japanparts FO-ECO044
Filtr oleju FO-ECO044
14.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
5/5 (20 ocen)
numer części:

FO-ECO044

producent:

JAPANPARTS

Rodzaj filtra Wkład filtra
Długość [mm] 81
średnica zewnętrzna [mm] 65,5
Średnica wewnętrzna [mm] 24
Średnica zabudowy [mm] 53,5
nr EAN 8033001060690

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju FO-ECO044 JAPANPARTS

FILTR OLEJU JAPANPARTS FO-ECO044 LANCIA DELTA III 1.4 150KM 08-/ SUZUKI IGNIS II 1.3 DDiS 70KM 03-
numery OEM:
ALFA ROMEO      71765648
ALFA ROMEO      71765649
ALFA ROMEO      71765651
ALFA ROMEO      71765652
ALFA ROMEO      71772816
ALFA ROMEO      73500049
CHRYSLER      73500049
FIAT      55232421
FIAT      6000626333
FIAT      6001073250
FIAT      71753854
FIAT      71754214
FIAT      71765051
FIAT      71765053
FIAT      71773176
FIAT      71777095
FIAT      71777124
FIAT      73500049
FORD      1565248
LANCIA      71765653
LANCIA      73500049
OPEL      00650190
OPEL      00650206
OPEL      05650342
OPEL      0650190
OPEL      0650206
OPEL      093196157
OPEL      5650342
OPEL      650190
OPEL      93177787
OPEL      93196157
OPEL      95516104
SUZUKI      16511-85E00
SUZUKI      16511-85E00-000
VAUXHALL      55245952
VAUXHALL      55599959
VAUXHALL      93177787
VAUXHALL      93196157
VAUXHALL      95516104
JEEP      73500049

Zastosowanie Filtr oleju FO-ECO044 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju FO-ECO044 JAPANPARTS:

2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-01
 5/5
filtr pasował i cena b. dobra
2019-10-30
 5/5
Części japanparts są godne polecenia
2023-03-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-07
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
2020-12-17
 5/5
Dobry już założony
2023-02-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-05
 5/5
Uważam ze filtr swoją cena i jakością miażdży konkurencje. W zestawie dostajemy komplet nowych oringów wraz z podkładka miedzina pod korek spustowy oleju.
2023-02-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-08
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.