Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » K S01 000 532 bosch

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 532 BOSCH

K S01 000 532 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S01 000 532
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 532
K S01 000 532
bosch K S01 000 532 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 532 bosch
664.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S01 000 532

producent:

BOSCH

Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Ciśnienie [bar] 120
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj zaworu Zawór ograniczający ciśnienie
nr EAN 4047025449502

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 532 BOSCH

Koszt kaucji: 369.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (profesjonalnie regenerowany) pasuje do: RENAULT MASTER II 2.2D/2.5D/3.0D 12.97-01.11

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 532 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 532 producenta BOSCH

RENAULT

8200193992, 8201183788

numery OEM:
NISSAN      49110000QAK
RENAULT      82 00 193 992
RENAULT      82 01 183 788

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 532 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 532 BOSCH:

Yauheni, Siedlce
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.