Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Peugeot 5008 I Van (0U_) HDi / e-HDi (0U9HD8, 0U9HDA) (2013.03-2017.03) 114km » A 12 217 brembo
wybrany samochód: 
Peugeot 5008 I Van (0u_) Hdi / E-hdi (0u9hd8, 0u9hda) (2013.03-2017.03) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy A 12 217 BREMBO

A 12 217 Cylinderek hamulcowy BREMBO
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

A 12 217

producent:

BREMBO

Status produktu: Normalny
Rozstaw śrub mocujących [mm]21
otwór Ø [mm]20,64
Wymiar gwintu10 x 1
MateriałŻeliwo
System hamulcowyFTE
nr EAN8432509601440

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy A 12 217 BREMBO

numery OEM:
SEAT      357611053A
VOLKSWAGEN      351611053B
VOLKSWAGEN      357611053B

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy A 12 217 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy A 12 217 BREMBO:

2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.