Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford Usa MUSTANG MACH-E (CGW) EV GT 4x4 (2024-???) 590km » F BR 075 brembo
wybrany samochód: 
Ford Usa Mustang Mach-e (cgw) Ev Gt 4x4 (2024-???) 590km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy F BR 075 BREMBO

F BR 075 Zacisk hamulcowy BREMBO
brembo F BR 075
694.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 34.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

F BR 075

producent:

BREMBO

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Strona zabudowyprzed osią
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
MateriałŻeliwo szare
System hamulcowyBREMBO
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]303
sparowany numer artykułuF BR 074
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy F BR 075 BREMBO

Zacisk hamulca tarczowego przed osią/tył P (nowy) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 5-T (B907) 2.2D/3.0D 02.18-12.21
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      9074235800
MERCEDES-BENZ      A9074233800
MERCEDES-BENZ      A9074235800
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy F BR 075 BREMBO w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.