Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mini MINI COUNTRYMAN (R60) Cooper ALL4 (2012.11-2016.10) 122km » M 61 110 brembo
wybrany samochód: 
Mini Mini Countryman (r60) Cooper All4 (2012.11-2016.10) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa M 61 110 BREMBO

M 61 110 Pompa hamulcowa BREMBO
128.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

M 61 110

dostawca:

BREMBO

Status produktu: Normalny
MateriałŻeliwo
Układ hamulcowy 1- / 2-obwodowy2
System hamulcowyATE
otwór Ø [mm]20,64
Wymiar gwintu10 x 1 (4)
nr EAN8432509638491
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa M 61 110 BREMBO

numery OEM:
RENAULT      6025004479
RENAULT      7700787630
RENAULT      7700804900
RENAULT      7701204918
RENAULT      8440482
SEAT      5138278
SEAT      SE021715003A
VOLKSWAGEN      191611019
VOLKSWAGEN      191611019OZ
VOLKSWAGEN      192611019

Zastosowanie Pompa hamulcowa M 61 110 BREMBO w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.