Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka prowadząca Mercedes-benz SPRINTER 3-t Platforma / podwozie (B906) 211 CDI (906.111, 906.113, 906.211, 906.213) (2006.06-2009.12) 109km » 423-26 caffaro
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3-t Platforma / Podwozie (b906) 211 Cdi (906.111, 906.113, 906.211, 906.213) (2006.06-2009.12) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 423-26 CAFFARO

423-26 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy CAFFARO
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

423-26

producent:

CAFFARO

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]65
Średnica wewnętrzna [mm]10
Szerokość [mm]26
MateriałTworzywo sztuczne
nr EAN5901812506344

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 423-26 CAFFARO

numery OEM:
CITROËN      5751.72
CITROËN      575172
PEUGEOT      5751.72
PEUGEOT      575172
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 423-26 CAFFARO w samochodach:

Opinie Klientów o Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 423-26 CAFFARO:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Polanka Wielka
2021-06-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Rolka prowadząca paska wieloklinowego


Paski wielorowkowe synchronicznie przenoszą napęd z wału na najważniejsze elementy osprzętu silnika. Pasek powinien być prawidłowo napięty i odpowiednio poprowadzony. To zapewni bezpieczną pracę jednostki napędowej. Aby było to możliwe, konieczna jest obecność dodatkowych elementów współpracujących, takich jak rolki prowadzące.

Zadanie rolek prowadzących jest dwojakie. Po pierwsze właściwie prowadzą pasek, co utrzymuje go we właściwym torze pracy. Po drugie zaś, zwiększają kąt opasania. Celem tego zabiegu jest umożliwienie zazębienia się jak największej ilości zębów, czego efektem jest umożliwienie przenoszenia większych obciążeń silnika. Pomaga to również w ustalaniu długich sekcji w napędzie.

M.in. od rolek prowadzących zależy sprawność całego układu napędowego osprzętu silnika. Uszkodzenie rolki może doprowadzić do bardzo poważnych następstw. Zdarza się, że pasek zostaje wciągnięty do układu rozrządu i całkowicie zablokowany. Po czymś takim konieczne będzie przeprowadzenie gruntownego remontu silnika, co z pewnością będzie procesem kosztownym i czasochłonnym. Rolki prowadzące pasków wielorowkowych powinny być zatem elementem pochodzącym od renomowanych producentów.
 

CAFFARO