Napięcie [V] | 4,4 | |
Technika połączeń | 4 mm PIN | |
Zbieżność stożka | 93 | |
Wymiar gwintu | M9x1,0 | |
Długość całkowita [mm] | 156,5 | |
Rozmiar klucza | 9 mm | |
Natężenie prądu [A] | 25 | |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego | |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa | |
Rodzaj połączenia | Pudełko | |
Głębokość zabudowy [mm] | 35 | |
Moment gnący [Nm] | 22 | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 8 | |
Moment dokręcenia do [Nm] | 10 | |
Długość opakowania [cm] | 18 | |
Szerokość opakowania [cm] | 2,7 | |
Wysokość opakowania [cm] | 2,3 | |
nr EAN | 4044197802272 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa CH715 CHAMPION
CHRYSLER | 68147404AA | |
FIAT | 55200755 | |
FIAT | 71772815 | |
FIAT | K68147404AA | |
LANCIA | K68147404AA | |
OPEL | 12 14 094 | |
OPEL | 12 14 334 | |
SUZUKI | 18550-79J81 | |
SUZUKI | 18550-79J81 000 | |
JEEP | 68147404AA | |
LAND ROVER | 68147404AA |
Zastosowanie Świeca żarowa CH715 CHAMPION w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.