Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Ford RANGER (ET) 2.5 TDCi 4x4 (2006.05-2012.07) 143km » 3PK817 ELAST contitech
wybrany samochód: 
Ford Ranger (et) 2.5 Tdci 4x4 (2006.05-2012.07) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PASEK WIELOROWKOWY 3PK817 ELAST MAZDA (POMPY WODY) 3PK817 ELAST CONTITECH

3PK817 ELAST PASEK WIELOROWKOWY 3PK817 ELAST MAZDA (POMPY WODY) CONTITECH
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (52 ocen)
numer części:

3PK817 ELAST

producent:

CONTITECH

Długość [mm]817
Ciężar [kg]0,051
Liczba żeber3

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PASEK WIELOROWKOWY 3PK817 ELAST MAZDA (POMPY WODY) 3PK817 ELAST CONTITECH

Pasek wielorowkowy (3PK817) pasuje do: MAZDA 6, 6/KOMBI, CX-5, MX-5 IV, MX-5 RF TARGA 1.5/2.5 12.12-
numery OEM:
MAZDA      PY0115908
zamienniki:
817 SK 3
brak
HUTCHINSON

Zastosowanie PASEK WIELOROWKOWY 3PK817 ELAST MAZDA (POMPY WODY) 3PK817 ELAST CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o PASEK WIELOROWKOWY 3PK817 ELAST MAZDA (POMPY WODY) 3PK817 ELAST CONTITECH:

Andrzej, Bydgoszcz
2021-11-20
 5/5
Produkty nowe, zgodne z zamówieniem . Wszystko O.K.
Andrzej, Rzeszów
2024-01-09
 5/5
Wydaję się że wybrałem najlepszą jakość.
Arkadiusz, Bełżyce
2019-09-29
 5/5
5PK940 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
ZBIGNIEW, Kiełczewo
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Wrocław
2020-03-26
 5/5
Dobra precyzja wykonania, przyzwoita cena polecam
Łukasz, Rudnik
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Żaneta, Kraków
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Zagnańsk
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
jan, Warszawa
2022-01-13
 5/5
OK, zgodny z opisem
Robert, KOSZALIN
2025-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ZBIGNIEW, Kiełczewo
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Warszawa
2020-10-18
 5/5
ok
Mikołaj, Warszawa
2024-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Leszno
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Imielin
2020-04-07
 5/5
4PK665 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
Mariusz, Wrocław
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
Wojtek, Warszawa
2022-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
RAfał, Koszalin
2022-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Łyszkowice
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-02-02
 5/5
ok
Andrzej, Leszno
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Imielin
2020-04-07
 5/5
Firma contitech cieszy się dobrą opinią wśród mechaników dlatego zdecydowałem się kupić 3PK915
Mateusz, Lublin
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
T., Zabłocie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacja o producencie części samochodowych Contitech.


Contitech to niemiecka firma z siedzibą w Hanowerze, specjalizująca się w produkcji i dystrybucji części zamiennych do samochodów i innych pojazdów. Firma została założona w 1871 roku i jest jednym z największych dostawców części zamiennych na świecie. Contitech oferuje szeroką gamę produktów, w tym paski klinowe, paski rozrządu, amortyzatory, sprężyny, węże i inne elementy układów mechanicznych samochodów.

Części samochodowe Contitech zaprojektowane są i  produkowane zgodnie z wysokimi standardami jakości, aby zapewnić niezawodność i długą żywotność w różnych warunkach jazdy. Contitech ma fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby sprostać zmieniającym się potrzebom rynku i zapewnić swoim klientom najlepsze produkty i usługi.