Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 6PK1555 contitech

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1555 CONTITECH

6PK1555 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH
46.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (53 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1553, 6 PK 1554, 6 PK 1555, 6 PK 1556, 6 PK 1557

numer części:

6PK1555

producent:

CONTITECH

Ciężar [kg] 0,16
Ilość żeber 6
Długość [mm] 1555
nr EAN 4010858481247

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1555 CONTITECH

Pasek wielorowkowy (6PK1555) pasuje do: VOLVO 440, 460, 480, S60 II, S80 II, V40, V60 I, V70 II, V70 III, AUDI A6 C6, BMW 3 (E36), 5 (E34), 5 (E39), 7 (E38), 7 (E65, E66, E67) 1.6-4.4 04.86-

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1555 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1555 producenta CONTITECH

BMW

11281427250, 11281437368, 11281437929, 11281703561, 11281726689, 11287516181, 11287529738, 11287544786, 11287631818, 11287636378, 1437929, 1703561, 1738990, 7516181, 7529738, 7544786, 7631818, 7636378

FORD

1011691, 1686231, 1700744, 1760373, BM5Q6C301AA, BM5Q6C301AB, BM5Q6C301DA

OPEL

1340275, 55563925

VOLKSWAGEN

03L903137AC, 03L903137H, 03L903137L, 044903137G, 06D903137F

VOLVO

31330157, 3434934, 3454405, 3473198, 454405, 454465, 9180701

CHEVROLET

55563925, 55563926, 55563927, 55564673, 55580052

AUDI

06D903137F

numery OEM:
AUDI      06D903137F
BMW      11281427250
BMW      11281437368
BMW      11281437929
BMW      11281703561
BMW      11281726689
BMW      11287516181
BMW      11287529738
BMW      11287544786
BMW      11287631818
BMW      11287636378
BMW      1437929
BMW      1703561
BMW      1738990
BMW      7516181
BMW      7529738
BMW      7544786
BMW      7631818
BMW      7636378
FORD      1011691
FORD      1686231
FORD      1700744
FORD      1760373
FORD      BM5Q6C301AA
FORD      BM5Q6C301AB
FORD      BM5Q6C301DA
OPEL      1340275
OPEL      55563925
PORSCHE      99919236550
VAUXHALL      1340275
VAUXHALL      55563925
VOLVO      31330157
VOLVO      3434934
VOLVO      3454405
VOLVO      3473198
VOLVO      454405
VOLVO      454465
VOLVO      9180701
VOLKSWAGEN      03L903137AC
VOLKSWAGEN      03L903137H
VOLKSWAGEN      03L903137L
VOLKSWAGEN      044903137G
VOLKSWAGEN      06D903137F
CHEVROLET      55563925
CHEVROLET      55563926
CHEVROLET      55563927
CHEVROLET      55564673
CHEVROLET      55580052

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1555 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1555 CONTITECH:

Mariusz, Wrocław
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
Jerzy, Wrocław
2020-03-26
 5/5
Dobra precyzja wykonania, przyzwoita cena polecam
Marek, Poznań
2020-10-29
 5/5
Dobry, chociaż zadziwiająco tani w porównaniu do pozostałych
Andrzej, Lubsko
2023-09-27
 5/5
Ok
Żaneta, Kraków
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
jan, Warszawa
2022-01-13
 5/5
OK, zgodny z opisem
Wojtek, Warszawa
2022-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Leszno
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
Tomasz, Zagnańsk
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ińsko
2019-09-09
 5/5
Wszystko poszło dobrze, porządny sklep
Arkadiusz, Bełżyce
2019-09-29
 5/5
5PK940 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Ryszard, Warszawa
2020-10-18
 5/5
ok
Roman, Orzesze
2020-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Kraśnik
2025-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
RAfał, Koszalin
2022-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ZBIGNIEW, Kiełczewo
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Lublin
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Justyna, Józefów
2020-07-02
 5/5
????
Robert, KOSZALIN
2022-02-02
 5/5
ok
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-06-09
 5/5
Zamontowany, poprzedni był tej samej firmy - polecam. Gorąco polecam sklep.
Mariusz, Frampol
2023-02-12
 5/5
ok
Tomasz, Zagnańsk
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2022-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Grodzisko Dolne
2020-04-28
 5/5
6PK1070 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacja o producencie części samochodowych Contitech.


Contitech to niemiecka firma z siedzibą w Hanowerze, specjalizująca się w produkcji i dystrybucji części zamiennych do samochodów i innych pojazdów. Firma została założona w 1871 roku i jest jednym z największych dostawców części zamiennych na świecie. Contitech oferuje szeroką gamę produktów, w tym paski klinowe, paski rozrządu, amortyzatory, sprężyny, węże i inne elementy układów mechanicznych samochodów.

Części samochodowe Contitech zaprojektowane są i  produkowane zgodnie z wysokimi standardami jakości, aby zapewnić niezawodność i długą żywotność w różnych warunkach jazdy. Contitech ma fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby sprostać zmieniającym się potrzebom rynku i zapewnić swoim klientom najlepsze produkty i usługi.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.