
| Długość [mm] | 1180 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | zielony |
| nr EAN | 8717109650075 |

| nr EAN | 4047026502138 |

| nr EAN | 4047026502145 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759509128 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | NPT3/8 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| nr EAN | 5012759490501 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759505182 |

| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759514634 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 945 |
| nr EAN | 5012759967041 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 1190 |
| nr EAN | 5012759969281 |

| nr EAN | 5012759548530 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613016008 |

| Jakość | OE |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 410 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 90 |
| nr EAN | 8717613018637 |

| Jakość | OE |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość biegunów | 5 |
| nr EAN | 8717613026427 |

| Jakość | OE |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 300 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 92 |
| nr EAN | 8717613114773 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379156955 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość otworów | 2 |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 8053379914876 |

| Wymiar gwintu | 3/8x18 NPTF |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor | szary |
| nr EAN | 8435050638316 |

| Od ciśnienia [Pa] | 10000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 117000 |
| Napięcie znamionowe [V] | 5 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300306927 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 4082300314410 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300775464 |


| Numer seryjny | K8998015 |
| nr EAN | 5901159290746 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063508030 |

| Ilość przewodów | 4 |
| Wersja | Air Fuel Ratio |
| Długość przewodu [mm] | 520 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Kolor | czarny |
| Średnica [mm] | 15,5 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| dla numeru OE | LR010927 |
| dla numeru OE | LR038084 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 204 |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| dla numeru OE | 1N1A 9F479 AA |
| dla numeru OE | PMM 500080 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 10,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 120,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326967556 |

| Ciężar netto [g] | 28 |
| nr EAN | 5908281497531 |

| Ciężar netto [g] | 20 |
| nr EAN | 5902048924612 |

| Ciężar netto [g] | 20 |
| nr EAN | 5902048924605 |

| Ciężar netto [g] | 30 |
| nr EAN | 5902048924582 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048081933 |

| Ciężar netto [g] | 160 |
| nr EAN | 5902048063816 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048081261 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063830 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5902048023346 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063991 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048925923 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048907042 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| nr EAN | 5902048897282 |

| Ciężar netto [g] | 2790 |
| nr EAN | 5908281497746 |

| Liczba zestyków | 4 |
| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 120 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | z przodu i z tyłu |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | z przodu i z tyłu |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Kształt | prosty |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |

| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj resorowania | dla pojazdów z zawieszeniem pneumatycznym |

| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Wymagana ilość | 2 |
| Ciężar [kg] | 2,748 |
| nr EAN | 4046001767395 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025