Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » elektryka Ford GALAXY MK I VAN (WGR) » przyrządy Ford GALAXY MK I VAN (WGR) » czujniki, włącznik (nadajnik) Ford GALAXY MK I VAN (WGR)

czujniki, włącznik (nadajnik) do FORD GALAXY MK I VAN (WGR)

wybierz typ samochodu FORD GALAXY MK I VAN (WGR):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
nr EAN 8012510080542
cena brutto:
208.01 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 3165143096253
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047026507027
Ilość podłączonych styków 4
Kolor zielony
nr EAN 5012759455401
Ilość podłączonych styków 2
Kolor szary
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-925
nr EAN 5012759465455
Długość przewodu [mm] 400
Ilość połączeń 3
Opór od [Ohm] 600
nr EAN 5012759506806
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
nr EAN 8012510080542
Status produktu: Normalny
nr EAN 8012510080641
Ilość połączeń 4
Ciężar [kg] 0,038
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
dla numeru OE 059 919 501 A S1
nr EAN 4027816325109
cena brutto:
32.00 zł
 Kup
Sposób montażu wciśnięty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem osadczym sprężynującym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 4
Odpowiada części oryginalnej w kolorze zielony
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Kolor zielony
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300186611
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość biegunów 3
nr EAN 4082300145878
Opór [Ohm] 500
Ilość biegunów 3
Długość przewodu [mm] 530
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
nr EAN 4082300479386
Ilość połączeń 4
Ciężar [kg] 0,038
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4044688646316
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.