Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Chrysler » paski napędowe Chrysler NEW YORKER » koło pasowe Chrysler NEW YORKER

koło pasowe do CHRYSLER NEW YORKER

wybierz typ samochodu CHRYSLER NEW YORKER:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość opakowania [cm] 17,5
Szerokość opakowania [cm] 17,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
Ciężar [kg] 3,09
Ilość żeber 5
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ilość żeber 2 5
nr EAN 4010858573850
Szerokość opakowania [cm] 5
Wysokość opakowania [cm] 6
Długość opakowania [cm] 15
Ciężar [kg] 0,338
nr EAN 4010858577506
Ilość żeber 8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wysprzęglony
Parametr 5PK+5PK
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
średnica zewnętrzna [mm] 155
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
Ciężar [kg] 3,10
nr EAN 3358960112408
Specyfikacja M18x1,5x102
Specyfikacja 19,3x40x5
nr EAN 3358960484598
Ilość żeber 8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wysprzęglony
Parametr 5PK+5PK
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zestawem śrubowym
średnica zewnętrzna [mm] 155
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
nr EAN 3358960557377
Ø koła pasowego [mm] 45,0
Wysokość 1 [mm] 68,0
Wysokość 2 [mm] 155,0
Ciężar [kg] 3,3
nr EAN 8021787027761
Ø koła pasowego [mm] 68,0
Wysokość 2 [mm] 45,0
Ciężar [kg] 3,3
nr EAN 8021787249132
Ilość żeber 4
średnica zewnętrzna [mm] 155
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Liczba rowków 5
Ilość żeber 2 4
Ilość żeber 2 5
nr EAN 5027049465831
Grubość [mm] 51,0
Średnica wewnętrzna [mm] 18,5
średnica zewnętrzna [mm] 145,0
średnica zewnętrzna [mm] 155,0
Ciężar [kg] 3,125
Ilość żeber 8
Parametr 5PK + 5PK
dla numeru OE 11 23 2 247 565
nr EAN 4027816239499
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Liczba rowków 5
średnica zewnętrzna [mm] 155
Średnica wewnętrzna [mm] 18
Szerokość [mm] 66
Ilość żeber 2 5
nr EAN 5414465419522
Ilość żeber 5
Średnica wewnętrzna [mm] 40
Średnica wewnętrzna [mm] 18,5
Średnica 1 [mm] 150
Średnica 2 [mm] 141,6
Ilość żeber 2 5
nr EAN 8435398500290
Ilość żeber 5
Średnica wewnętrzna [mm] 18,5
Średnica wewnętrzna [mm] 40
Średnica 1 [mm] 141,5
Średnica 2 [mm] 149,5
Ilość żeber 2 5
nr EAN 8435398500740
Ilość żeber 4
Średnica wewnętrzna [mm] 18,5
Średnica wewnętrzna [mm] 40
Średnica 1 [mm] 166,5
Średnica 2 [mm] 166,5
Ilość żeber 2 6
średnica zewnętrzna [mm] 151,50
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 143,50
Szerokość [mm] 66,00
Liczba rowków 1 5
Liczba rowków 2 5
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN 4005108544742
Średnica [mm] 151,50
Średnica 2 [mm] 143,50
Szerokość [mm] 66,00
Liczba rowków 1 5
Liczba rowków 2 5
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN 4014870605568
Średnica [mm] 155,00
Szerokość [mm] 67,00
Ilość żeber 5
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN 5901779869490
średnica zewnętrzna [mm] 151,50
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 143,50
Szerokość [mm] 66,00
Liczba rowków 1 5
Liczba rowków 2 5
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN 5907558522761
Parametr 4PK+6PK
Średnica wewnętrzna [mm] 18,5
średnica zewnętrzna [mm] 192,1
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wysprzęglony
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 172
Wysokość [mm] 75,7
Ilość żeber 3
Ilość żeber 2 5
nr EAN 4031185337212
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 155
Ilość żeber 4
Masa [g] 3309
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 145
Średnica wewnętrzna [mm] 18,3
Szerokość 1 [mm] 66
Szerokość 2 [mm] 51
nr EAN 8033989015828
Masa [g] 3285
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 155
Ilość żeber 4
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 145
Średnica wewnętrzna [mm] 32,5
Szerokość 1 [mm] 65,9
Szerokość 2 [mm] 51
nr EAN 8033989015927
Wymagana ilość 2
Wersja M18x1,5x76,5
dla numeru OE 11232248269
Masa [g] 338
dla numeru OE 11232247260
nr EAN 8039731492442
Ilość żeber 5
Masa [g] 3674
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 142
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 150
Szerokość 1 [mm] 66
Ilość żeber 2 5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
nr EAN 3413521335525
Grubość [mm] 51,0
Średnica wewnętrzna [mm] 18,5
średnica zewnętrzna [mm] 145,0
średnica zewnętrzna [mm] 155,0
Ciężar [kg] 3,125
Ilość żeber 8
Parametr 5PK + 5PK
nr EAN 4044688239495
Wyświetlanie od 1 do 23 (z 23 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koła pasowe


Koło pasowe odpowiada za napędzanie alternatora, wspomaga pracę kompresora klimatyzacji i układu kierowniczego. Jest ono ważnym i niezbędnym elementem wyposażenia każdego pojazdu. Jego konstrukcja opiera się na dwóch składowych, które połączone są ze sobą gumą sprężynowo-tłumiącą. Wraz z rozwojem technologii i zmian w konstrukcjach na przestrzeni ostatnich lat również koła pasowe zostały udoskonalone pod względem budowy. W najnowszych rozwiązaniach stosuje się koła pasowe z tłumikiem drgań TVD. 

Nowe rozwiązania sprzyjają tłumieniu drgań, występującym w pracującym silniku. Aktualnie montuje się dwa rodzaje kół pasowychotwarte i zamknięte. Otwarte koło pasowe jest charakterystyczne dla silników benzynowych, z kolei zamknięte dla jednostek wysokosprężynowych.
 

Co powoduje, że koła pasowe ulegają zużyciu, co jest ich największym zagrożeniem?


Mogą zostać niewłaściwie zamontowane lub eksploatowane. Na ich sprawność wpływ ma przedostająca się wody lub piasku, a także pyłu. Nierzadko też powodem usterki związanej z kołem pasowym jest modyfikacja układu poprzez zmianę długości paska. Zagrożeniem dla układu jest też odpalanie silnika z kołem pasowym bez obciążenia. Koła pasowe nie mogą być też montowane z wykorzystaniem starych śrub. Montaż odbywa się przy pomocy jednej śruby centralnej lub kilku na odpowiednim promieniu wewnętrznej powierzchni.
 

Kiedy wymienić koło pasowe w samochodzie?


Podobnie jak inne elementy pojazdu, które zużywają się na skutek eksploatacji,  koła pasowe powinny być regularnie kontrolowane. Zaleca się sprawdzanie ich sprawdzani po przejechaniu ok. 60 tys. km, a także za każdym razem, kiedy wymieniamy pasek wielorowkowy. Żywotność koła warunkuje też zbyt duży lub zbyt niski moment, z którym jest ono odkręcane. 

Ważna jest nie tylko wymiana koła pasowego w samochodzie w przypadku jego zużycia, ale też jego prawidłowy montaż z wykorzystaniem tylko nowych śrub i zachowaniem odpowiednich warunków higieny pracy.