Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Saab » zawieszenie i amortyzacja Saab 9-3 Kombi (E50) » mocowanie amortyzatora Saab 9-3 Kombi (E50)

mocowanie amortyzatora do SAAB 9-3 Kombi (E50)

wybierz typ samochodu SAAB 9-3 Kombi (E50):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Grubość [mm] 33,0
Średnica wewnętrzna [mm] 75,0
średnica zewnętrzna [mm] 109,5
Materiał Tworzywo sztuczne
Rodzaj łożyska Łożysko stożkowe kulkowe
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,160
nr EAN 4027816279969
Grubość [mm] 39,0
Wysokość [mm] 39
Średnica wewnętrzna [mm] 15,0
średnica zewnętrzna [mm] 155,0
Materiał Metal
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 1,02
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska
nr EAN 4027816273622
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 1,18
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
dla numeru OE 03 44 537 S1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem kulkowym
nr EAN 4027816279976
Grubość [mm] 33,0
Średnica wewnętrzna [mm] 75,0
średnica zewnętrzna [mm] 109,5
Materiał Tworzywo sztuczne
Rodzaj łożyska Łożysko stożkowe kulkowe
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,160
nr EAN 4027816279969
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 1,23
dla numeru OE 03 44 537 S2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z materiałami dodatkowymi
nr EAN 4027816279983
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 1,18
nr EAN 5907558574357
Grubość [mm] 33,0
Średnica wewnętrzna [mm] 75,0
średnica zewnętrzna [mm] 109,5
Materiał Tworzywo sztuczne
Rodzaj łożyska Łożysko stożkowe kulkowe
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,160
nr EAN 5907558595703
Ciężar [kg] 0,200
Długość opakowania [cm] 14
Szerokość opakowania [cm] 4,4
Wysokość opakowania [cm] 14,5
nr EAN 5412096439520
Grubość [mm] 39,0
Wysokość [mm] 39
Średnica wewnętrzna [mm] 15,0
średnica zewnętrzna [mm] 155,0
Materiał Metal
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 1,02
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska
nr EAN 4044688644329
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 1,18
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem kulkowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
nr EAN 4044688644909
Grubość [mm] 33,0
Średnica wewnętrzna [mm] 75,0
średnica zewnętrzna [mm] 109,5
Materiał Tworzywo sztuczne
Rodzaj łożyska Łożysko stożkowe kulkowe
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,160
nr EAN 4044688279965
Materiał Guma / metal
Materiał PU (poliuretan)
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 1,23
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z materiałami dodatkowymi
nr EAN 4044688644916
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
mocowanie amortyzatora

Mocowanie amortyzatora

 

Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.

Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.Mocowanie Amortyzatora

Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.