Długość [mm] | 51 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,040 | |
nr EAN | 5050063121957 |
nr EAN | 4047024276499 |
nr EAN | 4047024597211 |
nr EAN | 4047025093293 |
nr EAN | 4047025567749 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza | |
nr EAN | 4047026402445 |
Długość przewodu [mm] | 464 | |
nr EAN | 4047026448801 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759511657 |
nr EAN | 5012759976197 |
Długość przewodu [mm] | 375 | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 5012759989098 |
Długość przewodu [mm] | 230 | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 5012759989111 |
nr EAN | 5012759557815 |
Ciężar [kg] | 0,016 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379054640 |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379550265 |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379157181 |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379550210 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
nr EAN | 8012510025345 |
nr EAN | 8012510030967 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,3 | |
nr EAN | 8012510027769 |
Ciśnienie od [kPa] | 34,4 | |
ciśnienie do [kPa] | 315,6 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,399 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,654 | |
nr EAN | 8012510032572 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uchwytu mocującego | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,5 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,5 | |
nr EAN | 8012510048849 |
Kolor obudowy | czarny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 8435050622926 |
Ilość biegunów | 3 | |
Od ciśnienia [Pa] | 50000 | |
Do ciśnienia [Pa] | 310000 | |
nr EAN | 8435050637449 |
Długość [mm] | 51 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,035 | |
nr EAN | 4027816323174 |
Długość [mm] | 35 | |
Szerokość [mm] | 48,5 | |
Grubość [mm] | 43,0 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
nr EAN | 4027816370567 |
Grubość [mm] | 52,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 10,0 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,005 | |
nr EAN | 4027816371427 |
Grubość [mm] | 51,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,020 | |
dla numeru OE | 005 153 23 28 | |
nr EAN | 4027816370598 |
Ilość połączeń | 3 | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Ciężar [kg] | 0,033 | |
dla numeru OE | 642 905 01 00 | |
nr EAN | 4027816435877 |
Długość [mm] | 42 | |
Szerokość [mm] | 34,0 | |
Grubość [mm] | 35,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 7,0 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
dla numeru OE | 006 153 99 28 | |
nr EAN | 4027816444664 |
Szerokość [mm] | 30,0 | |
Grubość [mm] | 50,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 18,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 9,0 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,010 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 000 905 61 02 | |
nr EAN | 4027816454434 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 17 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Długość przewodu [mm] | 435 | |
Ciężar [kg] | 0,07 | |
dla numeru OE | 001 905 06 00 | |
nr EAN | 4054224008355 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Długość przewodu [mm] | 230 | |
Ciężar [kg] | 0,035 | |
dla numeru OE | 000 905 67 04 | |
nr EAN | 4054224703731 |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,034 | |
dla numeru OE | 009 153 52 28 | |
nr EAN | 4054224712740 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300247527 |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 4082300619324 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4082300688825 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4082300676280 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 2 | |
Długość przewodu [mm] | 410 | |
nr EAN | 4082300709247 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 2 | |
Długość przewodu [mm] | 660 | |
nr EAN | 4082300709322 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 2 | |
Długość przewodu [mm] | 670 | |
nr EAN | 4082300759679 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 2 | |
Długość przewodu [mm] | 660 | |
nr EAN | 4082300758634 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4082300802887 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 2 | |
Długość przewodu [mm] | 230 | |
nr EAN | 4082300807578 |
Układ wydechowy | dla poj. z fabr. zamontowanym filtrem sadzy/cząstek stałych | |
Ilość biegunów | 3 | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079374033 |
Ilość biegunów | 2 | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079355162 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079355346 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079355377 |
Wymagana ilość | 1 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,035 | |
nr EAN | 5901779819228 |
Numer seryjny | K8801040 | |
nr EAN | 5901159269568 |
nr EAN | 8001063721477 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023