Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » system tworzenia mieszanki paliwowej Volkswagen PASSAT B5 Variant (3B5) » tworzenie mieszanki Volkswagen PASSAT B5 Variant (3B5) » sonda Volkswagen PASSAT B5 Variant (3B5)

sonda do VOLKSWAGEN PASSAT B5 Variant (3B5)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN PASSAT B5 Variant (3B5):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
nr EAN 8012510080542
cena brutto:
230.00 zł
 Kup
nr EAN 3165143096253
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 5
nr EAN 5012759379790
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 5
nr EAN 5012759523377
cena brutto:
95.01 zł
 Kup
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759514658
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379061228
Ciężar [kg] 0,026
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379130900
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379923588
Długość przewodu [mm] 525
Długość czujnika pomiarowego [mm] 46
nr EAN 8012510078136
Ciśnienie od [kPa] 11
ciśnienie do [kPa] 254
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510008447
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
nr EAN 8012510080542
Odpowiada części oryginalnej w kolorze niebieski
nr EAN 8012510085509
cena brutto:
40.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 4
Kolor obudowy czarny
Średnica zabudowy [mm] 20
nr EAN 8435050604373
Sposób montażu przykręcany
Ilość połączeń 5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 70
nr EAN 4082300311440
Liczba otworów do mocowania 3
Ilość połączeń 6
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów manualna
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
dla numeru PR 0L2
nr EAN 4082300646764
Liczba otworów do mocowania 3
Ilość połączeń 6
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów manualna
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
nr EAN 4082300653014
cena brutto:
56.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość biegunów 4
nr EAN 4082300676273
Sposób montażu Nasadka rurowa
Ilość połączeń 6
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 70
nr EAN 4082300723311
Sposób montażu przykręcany
Ilość biegunów 4
nr EAN 4082300772685
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079389501
Numer seryjny K1840010
nr EAN 5901159078153
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063501796
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063507958
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Oznaczenie koloru zielony
nr EAN 8001063751313
cena brutto:
47.99 zł
 Kup
nr EAN 5907558576757
cena brutto:
17.99 zł
 Kup
Ilość biegunów 4
Kolor wtyczki czarny
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Średnica obudowy [mm] 20
średnica zewnętrzna [mm] 25,5
Średnica wewnętrzna [mm] 8,5
nr EAN 5907558548501
cena brutto:
39.00 zł
 Kup
Sposób montażu przykręcany
nr EAN 5907558580686
cena brutto:
50.00 zł
 Kup
Długość przewodu [mm] 525
Długość czujnika pomiarowego [mm] 46
nr EAN 5907558581461
nr EAN 5907558566680
nr EAN 5903364310707
cena brutto:
19.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 4
Kształt czworokątny
Kolor wtyczki czarny
Oznaczenie koloru zielony
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Średnica wewnętrzna [mm] 20
średnica zewnętrzna [mm] 25,5
dla numeru OE 357 919 501
dla numeru OE 357 919 501 B
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Punkt włączania [°C] -40
Punkt włączania [°C] 150
Wymiar gwintu --
Rozmiar klucza --
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez pierścienia uszczelniającego
Kolor zielony
Ilość biegunów 4
nr EAN 4040074335406
Napięcie robocze [V] 12
Ciśnienie [bar] od 0,253
Ciśnienie [bar] do 2,411
Ilość biegunów 4
nr EAN 4040074294628
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Kolor czarny
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074295717
Dolot - Ø [mm] 70
Wylot - Ø [mm] 69
Długość [mm] 118,5
Rodzaj korpusu z obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
nr EAN 4010326903769
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny SI 0100
nr EAN 4028977323256
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny SI 0104
nr EAN 4028977469312
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny SI 0100
nr EAN 4028977870538
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,31
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj korpusu z obudową
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,27
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj korpusu z obudową
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,07
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,04
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ilość biegunów 2
dla numeru OE 028 906 081
Rodzaj korpusu z obudową
Ilość biegunów 5
Nowa część 
niewymagany zwrot starej części 
Materiał obudowy Tworzywo sztuczne
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowaną kratką
Materiał obudowy PBT (polibutylentereftalat)
Materiał obudowy GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Ilość biegunów 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Ciężar [kg] 0,04359
nr EAN 4046001343711
Wyświetlanie od 1 do 48 (z 48 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.