
| nr EAN | 4251475107190 |

| nr EAN | 4251475109262 |

| nr EAN | 4251475115263 |

| nr EAN | 4047024326729 |

| nr EAN | 4047024400955 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 500 |
| nr EAN | 4047025648523 |

| nr EAN | 4047026511352 |

| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759514733 |

| Długość przewodu [mm] | 385 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759963333 |

| Kolor | niebieski |
| Ilość połączeń | 3 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613018408 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 620 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 107 |
| nr EAN | 8717613053591 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379058549 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379551262 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379562381 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379913664 |

| Długość przewodu [mm] | 495 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379141180 |

| nr EAN | 8012510080641 |

| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 117 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,405 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510008126 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510026625 |

| Długość przewodu [mm] | 500 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | zielony |
| nr EAN | 8435050633106 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050634257 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Od ciśnienia [Pa] | 10000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 117000 |
| nr EAN | 8435050634790 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Od ciśnienia [Pa] | 10000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 117000 |
| nr EAN | 8435050634806 |

| Od ciśnienia [Pa] | 50000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 150000 |
| nr EAN | 8435050652015 |

| Długość [mm] | 40 |
| Szerokość [mm] | 43,0 |
| Grubość [mm] | 18,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,011 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 07L 905 163 C |
| nr EAN | 4027816437789 |

| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 03C 906 051 C |
| nr EAN | 4027816437826 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,235 |
| dla numeru OE | 03C 906 051 F |
| nr EAN | 4027816450795 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300290851 |

| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300646801 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300714203 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4082300802931 |

| nr EAN | 8001063955797 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 5907558580594 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 5902659783738 |

| Długość [mm] | 480 |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5903364314873 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Kolor wtyczki | ciemnoszary |
| Średnica mocowania [mm] | 25 |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| dla numeru OE | 06A 919 501 A |

| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 500 |
| Kolor obudowy | zielony |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 567 |
| nr EAN | 087295958742 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 561 |
| nr EAN | 087295913055 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 10,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 117,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326962018 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 681 |
| Ciężar [kg] | 0,13 |
| Opór [Ohm] | 6 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Liczba przewodów | 4 |



| Długość [mm] | 40 |
| Szerokość [mm] | 43,0 |
| Grubość [mm] | 18,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688437785 |

| nr EAN | 4044688437822 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,235 |
| dla numeru OE | 03C 906 051 F |
| nr EAN | 4044688450791 |

| Średnica [mm] | 26 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Projekt resora | Sprężyna zabezpieczająca |
| Długość [mm] | 20 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Wysokość [mm] | 57 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Kolor | szary |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4046001272837 |

| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Ilość przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 570 |
| Długość przewodu [mm] | 460 |
| Ilość biegunów | 6 |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Ciężar [kg] | 0,108 |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| nr EAN | 4046001706776 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025