Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mclaren » system tworzenia mieszanki paliwowej Mclaren 675LT coupe » tworzenie mieszanki Mclaren 675LT coupe » sonda Mclaren 675LT coupe

sonda do MCLAREN 675LT coupe

wybierz typ samochodu MCLAREN 675LT coupe:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Strona wysokiego ciśnienia
System tworzenia mieszanki paliwowej Wtrysk bezpośredni
nr EAN 4047023045362
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047025507042
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759511657
Ilość podłączonych styków 2
nr EAN 5012759533352
Długość przewodu [mm] 180
Ilość połączeń 2
nr EAN 5012759989074
Długość przewodu [mm] 230
Ilość połączeń 2
nr EAN 5012759989111
Status produktu: Normalny
nr EAN 8012510096000
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24,3
nr EAN 8012510027769
Ciśnienie od [kPa] 28,9
ciśnienie do [kPa] 400
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,48
nr EAN 8012510032589
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Liczba otworów do mocowania 1
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 3
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Oznaczenie koloru szary
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
nr EAN 4082300247527
Ilość połączeń 2
nr EAN 4082300619324
cena brutto:
29.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość biegunów 2
nr EAN 4082300676297
Sposób montażu przykręcany
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 212
nr EAN 4082300758115
Sposób montażu Nasadka rurowa
Ilość połączeń 4
Średnica mocowania nasadki rurowej [mm] 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nasadką rurową
dla kodu SA MA4 = Euro 5b
nr EAN 4082300768718
Sposób montażu przykręcany
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 165
nr EAN 4082300774740
Sposób montażu przykręcany
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 230
nr EAN 4082300807578
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24,3
nr EAN 5901619593868
Zakres pomiarowy od [kPa] 28,9
Zakres pomiarowy do [kPa] 400
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
nr EAN 5902659783240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Strona wysokiego ciśnienia
System tworzenia mieszanki paliwowej Wtrysk bezpośredni
cena brutto:
323.99 zł
 Kup
Liczba przewodów 5
Długość [mm] 600
nr EAN 4010326977395
Wyświetlanie od 1 do 20 (z 20 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.