Liczba przewodów | 5 |
Długość całkowita [mm] | 350 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
nr EAN | 3165143938911 |
Liczba przewodów | 5 |
Długość całkowita [mm] | 532 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
nr EAN | 4047025002134 |
Liczba przewodów | 5 |
Długość całkowita [mm] | 350 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
nr EAN | 4047025023696 |
Liczba przewodów | 5 |
Długość całkowita [mm] | 520 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
nr EAN | 4047025089371 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni |
nr EAN | 4047026092479 |
nr EAN | 4047026207088 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 650 |
nr EAN | 4047026370041 |
Sonda lambda | Sonda palcowa |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759483558 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759540411 |
nr EAN | 5012759772553 |
Sonda lambda | Sonda lambda |
Długość przewodu [mm] | 330 |
Ilość połączeń | 6 |
nr EAN | 8053379073269 |
nr EAN | 8012510030967 |
Długość [mm] | 500 |
Ilość biegunów | 6 |
nr EAN | 8435050640005 |
Długość [mm] | 24 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,029 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
dla numeru OE | 004 153 69 28 |
nr EAN | 4027816295471 |
Szerokość [mm] | 30,0 |
Grubość [mm] | 50,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 18,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 9,0 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,010 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
dla numeru OE | 000 905 61 02 |
nr EAN | 4027816454434 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4082300676280 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 660 |
nr EAN | 4082300709322 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 670 |
nr EAN | 4082300759679 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 660 |
nr EAN | 4082300758634 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079355377 |
Długość [mm] | 301 |
Ilość przewodów | 4 |
Liczba przewodów | 4 |
Opór [Ohm] | 3,5 |
Długość przewodu [mm] | 301 |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 8001063746814 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
Ilość biegunów | 5 |
Długość przewodu [mm] | 410 |
Jakość | EQUIVALENT |
dla numeru artykułu | 81577E |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
Ilość przewodów | 5 |
Długość przewodu [mm] | 570 |
dla numeru OE | 7 569 930 |
Jakość | EQUIVALENT |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4040074235034 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4040074287347 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Długość przewodu [mm] | 400 |
Ilość biegunów | 6 |
nr EAN | 4040074313787 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Długość przewodu [mm] | 570 |
Ilość biegunów | 6 |
nr EAN | 4040074309964 |
Liczba przewodów | 5 |
Długość [mm] | 500 |
nr EAN | 4010326912990 |
Liczba przewodów | 5 |
Długość [mm] | 400 |
nr EAN | 4010326917803 |
Liczba przewodów | 5 |
Długość [mm] | 400 |
nr EAN | 4010326919548 |
Liczba przewodów | 5 |
Długość [mm] | 600 |
nr EAN | 4010326977395 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 901 |
nr EAN | 087295947159 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Sonda lambda | ogrzewana |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość połączeń | 5 |
Długość przewodu [mm] | 500 |
nr EAN | 4028977704444 |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 300 |
Ciężar [kg] | 0,99 |
Tryb pracy | elektryczny |
Liczba przewodów | 4 |
Szerokość [mm] | 30,0 |
Grubość [mm] | 50,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 18,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 9,0 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,010 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4044688587169 |
Ilość biegunów | 2 |
Materiał obudowy | Stal szlachetna |
Długość przewodu [mm] | 640 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Sposób montażu | przykręcany |
Kształt | zgięty |
Wymiar gwintu | M 14 |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Rozmiar klucza | 17 |
Długość całkowita [mm] | 792 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurową osłoną termiczną |
Kolor wtyczki | czarny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt |
Ilość biegunów | 3 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
Rozmiar klucza | 22 |
Wymiar gwintu | M 18 |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 9 |
Ilość biegunów | 6 |
Długość całkowita [mm] | 520 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025