
| Liczba przewodów | 5 | 
| Długość całkowita [mm] | 420 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | 
| nr EAN | 4047024504998 | 

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza | 
| nr EAN | 4047024768123 | 

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia | 
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni | 
| nr EAN | 4047025655910 | 

| nr EAN | 5012759976111 | 

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | 
| Ilość podłączonych styków | 4 | 
| nr EAN | 5012759981085 | 

| nr EAN | 5012759987568 | 

| nr EAN | 5012759990247 | 

| Rodzaj korpusu | z obudową | 
| nr EAN | 5012759544136 | 

| Wymiar gwintu | M12x1,5 | 
| nr EAN | 8012510025376 | 

| Ciśnienie od [kPa] | 27,2 | 
| ciśnienie do [kPa] | 400 | 
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | 
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,508 | 
| nr EAN | 8012510035177 | 

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,4 | 
| nr EAN | 8012510035948 | 

| Ciśnienie od [kPa] | 13,6 | 
| ciśnienie do [kPa] | 400 | 
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | 
| Napięcie wyjściowe do [V] | 3,643 | 
| nr EAN | 8012510048825 | 

| Od ciśnienia [Pa] | -90000 | 
| Do ciśnienia [Pa] | 100000 | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| nr EAN | 8435050638057 | 

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| nr EAN | 8435050641972 | 

| Kolor obudowy | czarny | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | 
| nr EAN | 8435050644096 | 

| Długość [mm] | 69 | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| Ciężar [kg] | 0,03 | 
| dla numeru OE | 13 62 7 803 093 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| nr EAN | 4027816364115 | 

| Ilość połączeń | 3 | 
| Materiał | Tworzywo sztuczne | 
| Ciężar [kg] | 0,03 | 
| nr EAN | 4027816471554 | 

| Ilość połączeń | 3 | 
| Ciężar [kg] | 0,014 | 
| dla numeru OE | 13 62 7 804 742 | 
| nr EAN | 4054224717813 | 

| Sposób montażu | spięty | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| nr EAN | 4082300509755 | 

| Ilość połączeń | 2 | 
| nr EAN | 4082300619379 | 

| Ilość połączeń | 2 | 
| Gwint zewn. [mm] | 12 | 
| Skok gwintu [mm] | 1,5 | 
| nr EAN | 4082300619867 | 

| Ilość połączeń | 3 | 
| nr EAN | 4082300620566 | 

| Sposób montażu | Nasadka rurowa | 
| Ilość połączeń | 5 | 
| Średnica mocowania nasadki rurowej [mm] | 80 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia | 
| nr EAN | 4082300768701 | 

| Sposób montażu | przykręcany | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| nr EAN | 4082300802757 | 

| nr EAN | 8001063803234 | 

| nr EAN | 8001063938349 | 

| Długość [mm] | 70 | 
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | 
| Kształt łba śruby / nakrętki | zewnętrzny wielokątny | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Materiał | Tworzywo sztuczne | 
| Długość śruby pod główką [mm] | 45 | 
| Ciężar [kg] | 0,01 | 
| nr EAN | 5901619568231 | 

| Ilość połączeń | 3 | 
| Materiał | Tworzywo sztuczne | 
| Ciężar [kg] | 0,03 | 
| nr EAN | 5903364310523 | 

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,4 | 
| nr EAN | 5903364311179 | 

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia | 
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni | 
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) | 
| Ciśnienie [bar] do | 2200 | 
| Wymiar gwintu | M18X1,5 | 

| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | 
| Ilość biegunów | 5 | 
| Długość przewodu [mm] | 410 | 
| Jakość | EQUIVALENT | 
| dla numeru artykułu | 81577E | 

| Napięcie robocze [V] | 12 | 
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| nr EAN | 4040074239650 | 

| Napięcie robocze [V] | 12 | 
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| nr EAN | 4040074293737 | 

| Ilość połączeń | 2 | 
| nr EAN | 4040074282410 | 

| Ilość połączeń | 2 | 
| nr EAN | 4040074282458 | 

| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | 
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 | 
| Długość przewodu [mm] | 400 | 
| Ilość biegunów | 6 | 
| nr EAN | 4040074309940 | 

| Dolot - Ø [mm] | 80 | 
| Wylot - Ø [mm] | 80 | 
| Długość [mm] | 105 | 
| Rodzaj korpusu | z obudową | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza | 
| nr EAN | 4010326915342 | 

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 27,2 | 
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 400,0 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza | 
| nr EAN | 4010326948869 | 

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| Kształt obudowy wtyczki | owalny | 
| nr EAN | 4010326812498 | 

| Ciężar netto [g] | 14 | 
| nr EAN | 5902048877345 | 

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| nr EAN | 5902048923486 | 

| Tryb pracy | elektryczny | 
| Napięcie [V] | 12 | 
| nr EAN | 4028977881619 | 

| Napięcie [V] | 12 | 
| Ciężar [kg] | 0,15 | 
| Kolor | czerwony | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Sonda lambda | ogrzewana | 
| Liczba przewodów | 5 | 

| Napięcie [V] | 12 | 
| Ciężar [kg] | 0,03 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna | 

| Napięcie [V] | 12 | 
| Ciężar [kg] | 0,07 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Długość przewodu [mm] | 400 | 

| Ilość połączeń | 3 | 
| Materiał | Tworzywo sztuczne | 
| nr EAN | 4044688471550 | 

| Długość [mm] | 69 | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| Ciężar [kg] | 0,03 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| nr EAN | 4044688364111 | 

| Ilość połączeń | 3 | 
| Ciężar [kg] | 0,014 | 
| nr EAN | 4054228717819 | 

| dla numeru OE | 13 62 7 804 742 | 

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 
| Ciężar [kg] | 0,08 | 
| nr EAN | 3276423661372 | 
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025