Numer WVA | 20009 | |
System hamulcowy | Continental | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez zintegrowanego czujnika zużycia | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia | |
Długość [mm] | 56 | |
Długość 2 [mm] | 56 | |
Wysokość [mm] | 53 | |
Wysokość 2 [mm] | 53 | |
Grubość 1 [mm] | 15 | |
Grubość 2 [mm] | 15 | |
nr EAN | 5012759300060 |
Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet LP21 DELPHI
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
10514260040225, 10526260030025, 10526260030030, 10548260030130, 1056981511, 1163326003, 11633260030030, 13582800, 60712608, 60714402, 60714404, 60723585, 8993230
10514260030025, 10514260040225, 10526260030025, 10564260030125, 34111102650, 34211103209, 34211103322, 34211103746, 34211108854
1605147, 1605148, 1605204
1BM698151A, 1BM698151B, 311698151, 311698151A, 311698151B, 311698151D, 9838057753
13582800, 1605005, 1605147, 1605148, 1605204, 1605324, 1605706, 1605707, 16837400, 31000219, 3312300, 33123E, 33438380, 38213V, 502808, 565600900, 565602902, 891033, 891049, 8910499, 8961856, 8993230, 8993834, 8994832, 8994980, 9101916, 9102716
ALFA ROMEO | 10514260040225 | |
ALFA ROMEO | 10526260030025 | |
ALFA ROMEO | 10526260030030 | |
ALFA ROMEO | 10548260030130 | |
ALFA ROMEO | 1056981511 | |
ALFA ROMEO | 11633.26.003. | |
ALFA ROMEO | 11633.26.003.00/30 | |
ALFA ROMEO | 13582800 | |
ALFA ROMEO | 60712608 | |
ALFA ROMEO | 60714402 | |
ALFA ROMEO | 60714404 | |
ALFA ROMEO | 60723585 | |
ALFA ROMEO | 8993230 | |
BMW | 10514260030025 | |
BMW | 10514260040225 | |
BMW | 10526260030025 | |
BMW | 10564260030125 | |
BMW | 3411 1102 650 | |
BMW | 3421 1103 209 | |
BMW | 3421 1103 322 | |
BMW | 3421 1103 746 | |
BMW | 3421 1108 854 | |
OPEL | 1605147 | |
OPEL | 1605148 | |
OPEL | 1605204 | |
ROVER | GBP575 | |
ROVER | GBP576 | |
SAAB | 13582800 | |
SAAB | 1605005 | |
SAAB | 1605147 | |
SAAB | 1605148 | |
SAAB | 1605204 | |
SAAB | 1605324 | |
SAAB | 1605706 | |
SAAB | 1605707 | |
SAAB | 16837400 | |
SAAB | 31000219 | |
SAAB | 3312300 | |
SAAB | 33123E | |
SAAB | 33438380 | |
SAAB | 38213V | |
SAAB | 502808 | |
SAAB | 565600900 | |
SAAB | 565602902 | |
SAAB | 891033 | |
SAAB | 891049 | |
SAAB | 8910499 | |
SAAB | 8961856 | |
SAAB | 8993230 | |
SAAB | 8993834 | |
SAAB | 8994832 | |
SAAB | 8994980 | |
SAAB | 9101916 | |
SAAB | 9102716 | |
TALBOT | 001 683 74 00 | |
TALBOT | 13582800 | |
TALBOT | 16837400 | |
TALBOT | 3312300 | |
VOLVO | 3100021 | |
VOLVO | 3343838 | |
VOLKSWAGEN | 1BM 698 151A | |
VOLKSWAGEN | 1BM 698 151B | |
VOLKSWAGEN | 311 698 151 | |
VOLKSWAGEN | 311 698 151A | |
VOLKSWAGEN | 311 698 151B | |
VOLKSWAGEN | 311 698 151D | |
VOLKSWAGEN | 9-8380-57-753 |
Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet LP21 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet LP21 DELPHI:
Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
Budowa i właściwości techniczne
Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.
Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
Dobór i eksploatacja
Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
Asortyment
W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.