Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI quattro (2017.01-2020.02) 286km » A210009 denckermann
wybrany samochód: 
Audi A5 (f53, F5p) 50 Tdi Quattro (2017.01-2020.02) 286km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju A210009 DENCKERMANN

A210009 Filtr oleju DENCKERMANN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A210009

producent:

DENCKERMANN

Status produktu: Normalny
Średnica zewnętrzna 1 [mm]76
Średnica wewnętrzna 1 [mm]72
Średnica wewnętrzna 2 [mm]63
Wymiar gwintuM20X1.5
Wysokość [mm]53
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
nr EAN5901225705921

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju A210009 DENCKERMANN

FILTR OLEJU DENCKERMANN A210009
numery OEM:
ALFA ROMEO      73500506
CITROËN      MLS000462A
CITROËN      MLS000602
FORD      5006227
FORD      5013388
FORD      5013389
FORD      5016714
FORD      5016715
FORD      5016785
FORD      5016956
FORD      5017317
FORD      5017319
MAZDA      AM1514302
MITSUBISHI      M851139
MITSUBISHI      M852065
MITSUBISHI      M883804
NISSAN      1520800Q0F
NISSAN      1520800Q0H
NISSAN      1520800QAB
NISSAN      1520800QAC
NISSAN      15208BN700
NISSAN      8200033468
OPEL      4402718
OPEL      4403019
OPEL      4449274
PEUGEOT      1109A4
PEUGEOT      1109A5
RENAULT      7700033408
RENAULT      7700073302
RENAULT      7700107905
RENAULT      7700110796
RENAULT      7700272523
RENAULT      7700272902
RENAULT      7700272903
RENAULT      7700272982
RENAULT      7700274177
RENAULT      7700676302
RENAULT      7700695801
RENAULT      7700695804
RENAULT      7700727401
RENAULT      7700727478
RENAULT      7700727479
RENAULT      7700727480
RENAULT      7700728310
RENAULT      7700730077
RENAULT      7700734945
RENAULT      7700734957
RENAULT      7700735917
RENAULT      7700737991
RENAULT      7700744879
RENAULT      7700745708
RENAULT      7700748326
RENAULT      7700854776
RENAULT      7700854852
RENAULT      7700855853
RENAULT      7700856114
RENAULT      7700866099
RENAULT      7700869390
RENAULT      7700871919
RENAULT      7700873583
RENAULT      7700873603
RENAULT      7701043377
RENAULT      7701349452
RENAULT      7701349725
RENAULT      7701349752
RENAULT      7701727480
RENAULT      7702144083
RENAULT      7708715147
RENAULT      8200033408
RENAULT      8200768913
RENAULT      8200867976
RENAULT      8933004195
RENAULT      8983501900
RENAULT      8983601900
SUZUKI      1651084CT0
SUZUKI      1651084CT0000
SUZUKI      990009900C309
VAUXHALL      6439354
VAUXHALL      9111019
VAUXHALL      93156540
DACIA      6001543357
PIAGGIO      112397L
PIAGGIO      113219L
PIAGGIO      850284
AC      01FBO042
AC      X106
AC      X108
AC      X557
AC      X569
AC      X571
AC      X601
AC      X618
AC      X623
AC      X95
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju A210009 DENCKERMANN w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju A210009 DENCKERMANN:

Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.