Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 800 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 115 |
nr EAN | 8717613024225 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Direct Fit DOX-2008 DENSO
AUDI | 030906262D | |
AUDI | 030906262E | |
AUDI | 030906262L | |
AUDI | 058906265C | |
AUDI | 06A906262AM | |
AUDI | 06A906262BB | |
AUDI | 06A906262BL | |
AUDI | 06A906262CT | |
AUDI | 06C906265 | |
AUDI | 06C906265L | |
AUDI | 06C906265M | |
AUDI | 07C906262A | |
AUDI | 07C906262H | |
SEAT | 030906262D | |
SEAT | 030906262E | |
SEAT | 030906262L | |
SEAT | 058906265C | |
SEAT | 06A906262AM | |
SEAT | 06A906262BB | |
SEAT | 06A906262BL | |
SEAT | 06A906262CT | |
SEAT | 06C906265 | |
SEAT | 06C906265L | |
SEAT | 06C906265M | |
SEAT | 07C906262A | |
SEAT | 07C906262H | |
SKODA | 030906262D | |
SKODA | 030906262E | |
SKODA | 030906262L | |
SKODA | 058906265C | |
SKODA | 06A906262AM | |
SKODA | 06A906262BB | |
SKODA | 06A906262BL | |
SKODA | 06A906262CT | |
SKODA | 06C906265 | |
SKODA | 06C906265L | |
SKODA | 06C906265M | |
SKODA | 07C906262A | |
SKODA | 07C906262H | |
VOLKSWAGEN | 030906262D | |
VOLKSWAGEN | 030906262E | |
VOLKSWAGEN | 030906262L | |
VOLKSWAGEN | 058906265C | |
VOLKSWAGEN | 06A906262AM | |
VOLKSWAGEN | 06A906262BB | |
VOLKSWAGEN | 06A906262BL | |
VOLKSWAGEN | 06A906262CT | |
VOLKSWAGEN | 06C906265 | |
VOLKSWAGEN | 06C906265L | |
VOLKSWAGEN | 06C906265M | |
VOLKSWAGEN | 07C906262A | |
VOLKSWAGEN | 07C906262H |
Zastosowanie Sonda lambda, Direct Fit DOX-2008 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Direct Fit DOX-2008 DENSO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.