Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 950 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 127 |
nr EAN | 8717613024324 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Direct Fit DOX-2018 DENSO
AUDI | 021906262C | |
AUDI | 022906262AH | |
AUDI | 022906265B | |
AUDI | 077906262G | |
AUDI | 077906265AD | |
AUDI | 077906265AE | |
AUDI | 07C906262J | |
AUDI | 07C906262M | |
AUDI | 07C906262P | |
AUDI | 07D906262A | |
AUDI | 07D906262B | |
AUDI | 07D906262E | |
SEAT | 021906262C | |
SEAT | 022906262AH | |
SEAT | 022906265B | |
SEAT | 077906262G | |
SEAT | 077906265AD | |
SEAT | 077906265AE | |
SEAT | 07C906262J | |
SEAT | 07C906262M | |
SEAT | 07C906262P | |
SEAT | 07D906262A | |
SEAT | 07D906262B | |
SEAT | 07D906262E | |
SKODA | 021906262C | |
SKODA | 022906262AH | |
SKODA | 022906265B | |
SKODA | 077906262G | |
SKODA | 077906265AD | |
SKODA | 077906265AE | |
SKODA | 07C906262J | |
SKODA | 07C906262M | |
SKODA | 07C906262P | |
SKODA | 07D906262A | |
SKODA | 07D906262B | |
SKODA | 07D906262E | |
VOLKSWAGEN | 021906262C | |
VOLKSWAGEN | 022906262AH | |
VOLKSWAGEN | 022906265B | |
VOLKSWAGEN | 077906262G | |
VOLKSWAGEN | 077906265AD | |
VOLKSWAGEN | 077906265AE | |
VOLKSWAGEN | 07C906262J | |
VOLKSWAGEN | 07C906262M | |
VOLKSWAGEN | 07C906262P | |
VOLKSWAGEN | 07D906262A | |
VOLKSWAGEN | 07D906262B | |
VOLKSWAGEN | 07D906262E |
Zastosowanie Sonda lambda, Direct Fit DOX-2018 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Direct Fit DOX-2018 DENSO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.