Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi Q3 Sportback (F3N) 35 TDI (2019.11-???) 150km » 11-0168 elstock
wybrany samochód: 
Audi Q3 Sportback (f3n) 35 Tdi (2019.11-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 11-0168 ELSTOCK

11-0168 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
1,191.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

11-0168

producent:

ELSTOCK

Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]8
nr EAN5704651047258

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 11-0168 ELSTOCK

Koszt kaucji: 393.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: HONDA ACCORD V, ACCORD VI 1.6-3.0 02.96-06.03
numery OEM:
HONDA      53600-S1A-G03
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 11-0168 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 11-0168 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.