Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Kia SORENTO II Furgon/SUV (XM) CVVT 4WD (2009.06-2015.12) 174km » 11-0565 elstock
wybrany samochód: 
Kia Sorento Ii Furgon/suv (xm) Cvvt 4wd (2009.06-2015.12) 174km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 11-0565 ELSTOCK

11-0565 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
elstock 11-0565
808.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

11-0565

producent:

ELSTOCK

Tryb pracyhydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczychTRW
Długość całkowita [mm]1320
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ilość obrotów koła kierownicy3,3
Ciężar netto [kg]8,1
nr EAN5704651049511

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 11-0565 ELSTOCK

Koszt kaucji: 262.61 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN C8, FIAT ULYSSE, LANCIA PHEDRA, PEUGEOT 807 2.0-3.0 06.02-
numery OEM:
CITROËN      1332770080
CITROËN      1332771080
CITROËN      1489732080
CITROËN      4000GQ
CITROËN      4000GS
CITROËN      4000JF
CITROËN      71723103
FIAT      1331289080
FIAT      1332770080
FIAT      1332771080
FIAT      1348591080
FIAT      1489732080
FIAT      71722572
FIAT      71722574
LANCIA      71722574
LANCIA      71722575
LANCIA      71723103
LANCIA      71723304
PEUGEOT      4000GQ
PEUGEOT      4000PW
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 11-0565 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 11-0565 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.