Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro (1996.07-1999.06) 340km » 82-0408 elstock
wybrany samochód: 
Audi A8 D2 (4d2, 4d8) S8 Quattro (1996.07-1999.06) 340km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 82-0408 ELSTOCK

82-0408 Zacisk hamulca ELSTOCK
172.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

82-0408

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów83-0408
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]54
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]20
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]240
MateriałStal
Ciężar netto [kg]2,4
nr EAN5704651292054

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-0408 ELSTOCK

Koszt kaucji: 116.86 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. FORD P. FIESTA/KA/PUMA 1,0-1,8 89-08 LE
numery OEM:
FORD      1007818
FORD      1121381
FORD      1138601
FORD      1477771
FORD      1E0633990
FORD      5021734
FORD      5023224
FORD      6188429
FORD      89FB-2L232-BC
FORD      96FB-2L232-BA
FORD      96FX-2B302-BA
FORD      R96F-X2B302-BA
FORD      R96F-X2B302-BB
MAZDA      1E06-33-990
MAZDA      89FB-2L232-BC
MAZDA      96FB-2L232-BA
MAZDA      R96F-X2B302-BA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-0408 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-0408 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu