Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Dacia LOGAN (LS_) 1.6 16V (LS09, LS0L, LS0M, LS0P, LS0V, LS18, LS1S, LS1V,... (2006.02-???) 105km » 82-0657 elstock
wybrany samochód: 
Dacia Logan (ls_) 1.6 16v (ls09, Ls0l, Ls0m, Ls0p, Ls0v, Ls18, Ls1s, Ls1v,... (2006.02-???) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 82-0657 ELSTOCK

82-0657 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 82-0657

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

82-0657

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów83-0657
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaAKEBONO
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]43
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]24
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]276
MateriałStal
Ciężar netto [kg]3,9
nr EAN5704651344395

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-0657 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. MITSUBISHI P. L200/L400/PAJERO 96-07 LE
numery OEM:
MITSUBISHI      MB858392
MITSUBISHI      MB858404
MITSUBISHI      MB858406
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-0657 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-0657 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.