Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volvo 760 (704, 764) 2.4 TD Interc. (1987.08-1992.07) 115km » 82-1968 elstock
wybrany samochód: 
Volvo 760 (704, 764) 2.4 Td Interc. (1987.08-1992.07) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 82-1968 ELSTOCK

82-1968 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 82-1968
313.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

82-1968

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów83-1968
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]45
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]29
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]296
MateriałStal
Ciężar netto [kg]4,4
nr EAN5704651431293

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-1968 ELSTOCK

Koszt kaucji: 202.95 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. OPEL P. ANTARA 2,0-3,2 06-11 LE
numery OEM:
OPEL      4808843
OPEL      4808859
CHEVROLET      25964182
CHEVROLET      4814330
CHEVROLET      96626067
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-1968 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-1968 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu