Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi LANCER I (A7_) 1.4 (A72A) (1978-1979) 68km » 82-3039 elstock
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer I (a7_) 1.4 (a72a) (1978-1979) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 82-3039 ELSTOCK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

82-3039

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów83-3039
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Strona zabudowyprzed osią
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]28
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]303
MateriałStal
Ciężar netto [kg]3
nr EAN5704651064408

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-3039 ELSTOCK

Koszt kaucji: 338.25 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VW P. CRAFTER 2,0 TDI 16- LE
numery OEM:
VOLKSWAGEN      2N0615123
VOLKSWAGEN      2N0615123A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-3039 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-3039 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu