Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 83-0191 elstock

Zacisk hamulca 83-0191 ELSTOCK

83-0191 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 83-0191

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

83-0191

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 82-0191
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy za osią
Ograniczenia producenta LUCAS
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 54
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 22
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 280
Materiał Stal
Ciężar netto [kg] 3,1
dla numeru PR 1LZ
dla numeru PR 1ZJ
nr EAN 5704651333054

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 83-0191 ELSTOCK

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VW P. A4 95-08 PR

Zacisk hamulca 83-0191 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Zacisk hamulca 83-0191 producenta ELSTOCK

VOLKSWAGEN

8E0615124, 8E0615124D, 8E0615124X

numery OEM:
VOLKSWAGEN      8E0615124
VOLKSWAGEN      8E0615124D
VOLKSWAGEN      8E0615124X
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 83-0191 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 83-0191 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu