Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 83-0787 elstock

Zacisk hamulca 83-0787 ELSTOCK

83-0787 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 83-0787
187.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

83-0787

dostawca:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 82-0787
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy przed osią
Ograniczenia producenta ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 66
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 24
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 282
Materiał Stal
Ciężar netto [kg] 4,6
nr EAN 5704651296519

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 83-0787 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. CHRYSLER P. VOYAGER 2,4-3,8 00-08 PR

Zacisk hamulca 83-0787 ma zastosowanie do modeli samochodów

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

Numery OE Zacisk hamulca 83-0787 producenta ELSTOCK

CHRYSLER

05019807AA, 5019807AA

numery OEM:
CHRYSLER      05019 807AA
CHRYSLER      5019807AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 83-0787 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 83-0787 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.