Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C4 (4A2) 2.5 TDI (1994.06-1997.10) 116km » 83-0850 elstock
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 (4a2) 2.5 Tdi (1994.06-1997.10) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 83-0850 ELSTOCK

83-0850 Zacisk hamulca ELSTOCK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

83-0850

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów82-0850
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaBREMBO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy stały
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (6-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]34
Średnica 2 [mm]36
Średnica 3 [mm]38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]34
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]350
MateriałAluminium
Ciężar netto [kg]2,1
nr EAN5704651298087

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 83-0850 ELSTOCK

Koszt kaucji: 292.15 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VW P. TOUAREG 2,5-6,0 02-10 PR
numery OEM:
VOLKSWAGEN      7L6615124J
VOLKSWAGEN      7L6615124N
VOLKSWAGEN      7L6615124Q
VOLKSWAGEN      7L6615150
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 83-0850 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 83-0850 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu