Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t BioPower XWD (2008.01-2015.02) 163km » 83-1934 elstock
wybrany samochód: 
Saab 9-3 (ys3f, E79, D79, D75) 2.0 T Biopower Xwd (2008.01-2015.02) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 83-1934 ELSTOCK

83-1934 Zacisk hamulca ELSTOCK
287.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

83-1934

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów82-1934
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]28
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]320
MateriałStal
Ciężar netto [kg]4,2
nr EAN5704651422482

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 83-1934 ELSTOCK

Koszt kaucji: 128.55 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VOLVO P. S60/S80/V70/XC70 2,0-2,5 98-10 PR
numery OEM:
VOLVO      9475270
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 83-1934 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 83-1934 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.