Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford KUGA III (DFK) 2.5 Duratec FHEV 4x4 (2024-???) 182km » 83-2378 elstock
wybrany samochód: 
Ford Kuga Iii (dfk) 2.5 Duratec Fhev 4x4 (2024-???) 182km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 83-2378 ELSTOCK

83-2378 Zacisk hamulca ELSTOCK
269.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

83-2378

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów82-2378
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]28
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]305
MateriałStal
Ciężar netto [kg]2,5
nr EAN5704651824064

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 83-2378 ELSTOCK

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. FIAT P. 500L/DOBLO 1,3-2,0 D 10- PR
numery OEM:
ALFA ROMEO      51884764
ALFA ROMEO      77365616
FIAT      51872466
FIAT      735507786
FIAT      77364967
FIAT      77365310
FIAT      77367021
OPEL      542373
OPEL      95511370
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 83-2378 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 83-2378 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu