Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Honda MONKEY Z125MA (JB03, JB05, JB02) (2021-???) 10km » 83-2812 elstock
wybrany samochód: 
Honda Monkey Z125ma (jb03, Jb05, Jb02) (2021-???) 10km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 83-2812 ELSTOCK

83-2812 Zacisk hamulca ELSTOCK
346.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

83-2812

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów82-2812
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]54
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]26
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]276
MateriałStal
Ciężar netto [kg]3,8
nr EAN5704651061704

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 83-2812 ELSTOCK

Koszt kaucji: 202.95 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. OPEL P. ASTRA 1,0-1,6 15- PR
numery OEM:
OPEL      13508994
OPEL      13589727
OPEL      95522590
OPEL      95524468
VAUXHALL      13508994
VAUXHALL      13589727
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 83-2812 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 83-2812 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.