Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W, FV1A) (2014.09-???) 110km » 86-0149 elstock
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 110 Fwd (fv0r, Fv0w, Fv1a) (2014.09-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 86-0149 ELSTOCK

86-0149 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 86-0149
263.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-0149

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów87-0149
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaLUCAS
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]245
MateriałStal
Ciężar netto [kg]2,3
nr EAN5704651341769

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-0149 ELSTOCK

Koszt kaucji: 262.94 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. AUDI T. 100/A6/A8 2,0-2,8 QUATTRO 83-02 LE
numery OEM:
AUDI      4D0615423D
AUDI      853-615-424A
AUDI      853615424AX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-0149 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-0149 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu