Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 86-0167 elstock

Zacisk hamulca 86-0167 ELSTOCK

86-0167 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 86-0167
267.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-0167

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 87-0167
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Strona zabudowy za osią
Ograniczenia producenta LUCAS
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 34
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 11
Typ tarczy hamulcowej pełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 240
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 251
Materiał Stal
Ciężar netto [kg] 2
nr EAN 5704651331227

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-0167 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. ALFA T. 145/155/SPIDER 1,4-2,5 V6 92-01 LE
numery OEM:
ALFA ROMEO      9941666
ALFA ROMEO      9942902
ALFA ROMEO      9944493
ALFA ROMEO      9944785
ALFA ROMEO      9945582
ALFA ROMEO      9947880
ALFA ROMEO      9950233
ALFA ROMEO      9950477
ALFA ROMEO      9950866
FIAT      9942902
FIAT      9944785
FIAT      9950437
LANCIA      9942902
LANCIA      9944785
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-0167 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-0167 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu