Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Kia EV9 (MV) 100 GT-Line AWD (2023-???) 385km » 86-0526 elstock
wybrany samochód: 
Kia Ev9 (mv) 100 Gt-line Awd (2023-???) 385km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 86-0526 ELSTOCK

86-0526 Zacisk hamulca ELSTOCK
190.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-0526

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów87-0526
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]52
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]16
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]272
MateriałStal
Ciężar netto [kg]3,2
nr EAN5704651287432

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-0526 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. DB T. SPRINTER 95-06 LE
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0024201083
MERCEDES-BENZ      9024200502
MERCEDES-BENZ      9024203402
MERCEDES-BENZ      A0024201083
MERCEDES-BENZ      A9024200502
MERCEDES-BENZ      A9024203402
VOLKSWAGEN      2D0615423
VOLKSWAGEN      A0024201083
VOLKSWAGEN      A9024200502
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-0526 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-0526 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu