Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Seat LEON Sportstourer (KL8, KLD) 1.4 TSI e-Hybrid (2020.05-???) 204km » 86-0614-1 elstock
wybrany samochód: 
Seat Leon Sportstourer (kl8, Kld) 1.4 Tsi E-hybrid (2020.05-???) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 86-0614-1 ELSTOCK

86-0614-1 Zacisk hamulca ELSTOCK
270.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-0614-1

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów87-0614-1
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaBENDIX / BOSCH
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]32
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]8
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]247
MateriałAluminium
Ciężar netto [kg]1,9
nr EAN5704651335126

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-0614-1 ELSTOCK

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. PEUGEOT T. 206/306 1,8-2,0 93-07 LE
numery OEM:
CITROËN      4401A2
CITROËN      441065
CITROËN      95666799
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-0614-1 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-0614-1 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu