Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi L 300 III Platforma / podwozie (P1_T ) 2.0 (P13T) (1994.07-2000.04) 116km » 86-0786 elstock
wybrany samochód: 
Mitsubishi L 300 Iii Platforma / Podwozie (p1_t ) 2.0 (p13t) (1994.07-2000.04) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 86-0786 ELSTOCK

86-0786 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 86-0786
192.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-0786

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów87-0786
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]42
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12,5
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]290
MateriałStal
Ciężar netto [kg]2,1
nr EAN5704651347969

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-0786 ELSTOCK

Koszt kaucji: 262.94 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. CHRYSLER T. VOYAGER 2,0-3,8 95-08 LE
numery OEM:
CHRYSLER      05003891AB
CHRYSLER      05019808AA
CHRYSLER      5003 891AB
CHRYSLER      5003891AA
CHRYSLER      5003891AC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-0786 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-0786 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.